Wednesday, May 18, 2011

Kek Chocolate Moist

As salam..
Ini le rupanya Choc Moist Cake yang ditempah oleh seorang kakak nih.
'Nak 1kg dik ya..tapi tak nak topping2..nak bogel cenggitu je..'

Terima lah saya sobogelnya.. ehehe :)
Waaah kak.. nasib baik kek bogel tu lawa tak merekah. Kalau merekah malu saya kak hehe.. Agaknya akak nak buat topping atau deco sendiri la tu...silakan ya..


Haa.. yang ni pulak. Yang kena potong untuk saya sekeluarga..dan dan kami pun makan yang bogel jugak huhu..nyum nyummy.. ;)