Tuesday, April 19, 2011

Kek Lapis Blueberry

As salam..
dok menggodek apa barang dalam peti ais mak hari tu. Ternampak le cik blueberry tersenyum manis ecececeh....menggoda nak suruh gunakan dia tepek tepek kat kek lah tu hehe.

Tangan pun gatal je nak godek-godek tepung haaa... maka terhasil lah Kek Lapis Blueberry yang tak seberapa ni.. Alhamdulillah gebu jew hehe.. Sue dah lupa kat mana amik resepi ni..tapi kat internet lah jugak. Walau sapa pun yang keluarkan resepi ni.. terima kasih banyak2...

Kek Lapis Blueberry